streda 31. decembra 2008

Traja na jednu




Nápadníci traja
silný, pracháč a ja...
Dievča iba jediné
no nie príliš nevinné...
Dvere mocné s kľučkou
ona túži, chce byť sučkou...
Kto sa jej dnes prvý dotkne
ten ju bude mať, toho zcvokne...

1.
Pokus prvý, silný beží
tresk - pod dverami už aj leží...
Skúša znova, dá v nich kop
dvere celé však vravia stop...
Neuspela sprostá sila
ani jeho mužné kilá...

2.
Pracháč zdvihne telefón
teraz pozor - skúša on...
Danubit vraj robí divy
aj skrivené, vraj ešte skriví...
No značkové dvere zdá sa
neveria v to, sú pevná masa...
To je celý pracháč - to je on
kúpi si takých sučiek milión...
Prachy pomohli - no nie tu
vo vile, už sťahuje roletu...

3.
Idem, skúsim - veď to chcem
no čo presne, sám neviem...
A čo chce ona, to je jasné
nechce dieťa, ani básne...
Taká vôbec pre mňa nie je
čo sa pri tom - drzo smeje...
Pokus jeden mám aj ja
mať pravdu, má ukája...
Zaklopem a kľučku stáčam
bolo odomknuté - no ja preč kráčam...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára