streda 31. decembra 2008

Túžba




Padla tvoja rúčka v moju dlaň
v očiach horel požiar, hľadím naň...
Spaľuješ ma, vravím - ako už ľúbim
v šere ticha, dotykmi po tebe blúdim...

Pomalý nábeh, miešam tvoje vlásky
sledujem príbeh, čo píše telo krásky...
Šepceš: neviem čo sa v tej chvíli robí
v tom sa tá nádhera skvie - tá ťa zdobí...

Bojazlivo mĺkve pery - vlhčia mi prsty
berieš mi z úst slová, máš ma v hrsti...
Opatrne - ako keď list na zem padá
pýtaš sa: či smieš, či môžeš mať rada...

Ja na tie otázky - iba mlčím žalostne
chýba mi teplo tela, chýba tak bytostne...
Obkresľujem krivky, v priliehavom tričku
keď ma zrazu zdobí bozk, krásny ako v sníčku...

Z tých pier vzišla, pusinka ako z uspávanok
nesmelo spanilá - ľahká sťa jemný vánok...
Čo teraz, ako sa len teraz mám zachovať
milovať sa s ňou a predsa inú milovať...?

Čechráš si vlásky končekmi rúk za hlavou
prosíš skromne vzdychmi a polohou váhvou...
Prosíš, nech zbavím ťa - tej krásnej neznalosti
šteklíš ma nožičkou, žobreš - nech sa zhostím...

Prianie, zjesť ťa celú a vypluť len čelenku
dávkujem bozky a hľadám zámienku...
Chcem to zažiť, ja to už fakt túžim mať
no silnejšia je túžba... túžba vrúcne milovať...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára