streda 31. decembra 2008

Podnájom




Si tak utešene milá
keď ráno bojuješ
s odrazom v zrkadle...

...nepočúvaš čo hovorí

Ten kus skla nikdy neklamal
je pravdovravné - ako ty
stále hovorí:

...krásne ženy sa podobajú na teba

Okamihy v čase keď
ťa tvoj obľúbený jogurtík
skoro vždy presvedčí aby si ho nezjedla...

...no ty ho celý - celučičký zješ, mňam

Roztomilo - prísne, oblomná
tá čo sníva o veciach prostučkých
sebakriticky pekná, atraktívne žieňa...

...príťažlivo sčítaná, originálna

Zbožňujem, keď ma opravuješ
veľmi by som chcel aby to nebola
len profesionálna deformácia...

...mám veľa chýb, vypíš na mne červené pero

Nechaj si ma prosím v srdiečku
stačí aspoň maličký podnájom teba
kúsoček z toho veľkého zdroja tlkotu...


Mýlil som sa veľa krát, teba však mám viac než rád...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára