streda 31. decembra 2008

Moja dúha




Je krásna, visí tam na nebi
ponad mestá, ponad rieky...
Keby som mohol - keby
bežal by som o preteky...

Aj komíny, už ronia dym
keď zjavom oblohu zdobíš...
Veď chcú byť - vieš s kým
farieb pastel nadol zhodíš...

Odkiaľ stúpaš, kade plynieš
strážiš baránčeky mrakom...
Dúfam, že sa nepominieš
si oddychové bidlo vtákom...

Skúšam oblúk podliezť
vysoko - nedáš sa pohladiť...
Do života sa ti vovliesť
ja nenechám sa odradiť...

Nie si ilúzia, či lacný trik
veď fikcia sa nedá ľúbiť...
Ja milujem - nie som nik
nebudem, už sám blúdiť...

Keď raz dáždik ustane
blíži sa tá chvíľa v čase...
Láska mi však ostane
ty s ňou, v plnej kráse...

Keď rozplače sa nebo zas
budem čakať nedočkavý...
Tak, ako je večný čas
moja láska to napraví...



... milujem ťa dúha

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára