streda 31. decembra 2008

Zjedené cvrčky




Trochu zima - bežné ráno
cítiš sa jak hračka rómska
kto, že ti to zrušil spánok
odkiaľ fučí? - asi z Grónska...

Zvoní mi to v hlave znelka
slákov stoviek symfónia
nejedol som od pondelka
hladovať je utópia...

Zobnúť niečo sa mi žiada
z chladničky je knihovňa
aj v špajzy márne hľadám
je zo mňa cvrčkov úschovňa...

Doma nič - von sa ísť nedá
hľadím oknom cez žalúzie
takto trpieť - to je bieda
lačnému sa ťažko žije...

Keď tu zrazu, čudné čosi
na parapete niečo skvie sa
vraj sa slní vravel ktosi
oči žasnú, duša plesá...

Paradajka, tuším zdá sa
líčka svoje opaľuje
rajčinka hmm 1. klasa
určite mi zašmakuje...

Zachránila cvrčkom život
cesta traktom ju postihla
pýrila sa veľmi chtivo
dozrieť ale už nestihla...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára