štvrtok 1. januára 2009

PRE LUSI




Trasiem sa... lebo dnes mám voľno a skoro celý deň budem doma... Prechádzky mi nerobia dobre a v robote ma už nechcú - vraj idem proti smerniciam. CHÝBAŠ mi. Včera som ťa videl asi len v ôsmich dievčatách... zlepšuje sa to. Aj som zabudol, že som hanblivý - skoro. Ach láska... minule som skoro zaspal. CHÝBAŠ mi... Píšem ti. Aj kredit som ti dobil a ty nič nepošleš... hmmm - pekne... Nič to, pôjdem dnes s tebou do kina, som sa rozhodol. Veď vieš ako veľmi chcem byť s tebou v kine... a pukance a TY a ja a ja... a všetky popradčanky, čo sa ti chcú zas podobať. Cestou domov rozkopem lístie, čo napadalo miesto snehu - pokrčím a zahodím tvoj lístok... CHÝBAŠ mi...

Možno sa dnes umyjem a prestanem sa zanedbávať... nech len môžem zohrievať tvoje studené nožičky. Viem ako nerada nosíš ponožky. Šup, šup - čaká nás krb na ktorý som nestihol zarobiť, tak aspoň to imitačné DVD čo som sľúbil - napálim. Nech horí... VIEM, nechceš spať a mňa uspávať bude tvoje chrápkanie. Dlaň v dlani, fialková spíš vo mne a ja som tak šťastný... šššššš

Dnes máš meniny láska a ja som dobásničkoval dnešným dňom

Už viem... čo všetko si pre mňa urobila

Viem... dala si mi najviac - dala si mi všetko - úplne

1 komentár:

  1. NO tuto basen som čítala vela krát,,no ani nie basen skor vyznanie a spomienky,,,je to nadherné,,,a pochopí len ten kto skutočne prežije...vdaka Duško že si,,,,,

    OdpovedaťOdstrániť