štvrtok 28. júna 2007

SLOVENSKO chcem ti povedať...


Ja zrodil som sa
v lone prírody...
Ženských krás
i myslenia slobody...

V centre starej Európy
skúšanej časom...
Kto žil aj inde - pochopí
čo píšem hlasom...

Je mi domovinou
vždy sa môžem spoľahnúť...
Netúžim za inou
v inej s pokojom zaľahnúť...
Som doma...

Tu vydýchnuť chcem
v zemi rodnej...
Tu znovu začínať
v lone matky plodnej...
Obrodím sa...

Na teba vlasť moja
nenechám dopustiť...
Potiahnem do boja
i dušu vypustiť...
Obránim ťa...

Nemáme naftu ani more
skvosty však vlastníme...
Ani nápis veľký na obzore
v iné poklady hľadíme...
Si môj Hollywood...

Miestny duch ľudu
nevyčísliteľná hodnota...
Krasota ich pudu
veľká ľudskosti milota...
Vývozný artikel...

Slovo - ktoré vravím
len jednej osobe...
Poviem aj tebe - to spravím
vyjadrím v takom spôsobe...
Milujem ťa - SLOVENSKO
Navždy...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára